INFORMACIÓ AL CIUTADÀ
|
|
|
Més informació sobre el calendari fiscal |
|
Canals i mitjans de pagament |
|
El pagament es pot efectuar a través de diversos canals d’atenció i mitjans: |
Atenció presencial
-
A les oficines de les o als seus caixers automàtics amb lectors de codis de barres, amb la presentació del tríptic (document de notificació dels rebuts en període voluntari que es tramet al domicili de la persona obligada al pagament per correu ordinari, o que es pot sol·licitar a les oficines del Servei de Gestió Tributària) o el document de pagament emès pel Servei
- Excepcionalment, a les oficines del Servei de Gestió Tributària o als ajuntaments respectius en els dies en què es faci atenció tributària, per pagar –amb carácter general- mitjançant targeta de crèdit o bé un taló nominatiu i conformat a favor del Consell Comarcal de la Selva
|
Atenció telefònica
- Serveis de Banca Telefónica, mitjançant el servei d’atenció als clients de les , tenint a mà tot allò que demani cada entitat (tríptic o document de pagament emès pel Servei de Gestió Tributària i una targeta de crèdit o el número del compte corrent). El sistema exigeix la recollida prèvia d’unes claus d’accés a les oficines de les entitats respectives.
|
Altres mitjans
- . Aquestes domiciliacions seran vàlides indefinidament sempre que no siguin anul·lades per la persona interessada, refusades per l’entitat financera o anul·lades per l’Administració per causes justificades.
|
|
|
Advertència: |
si no s’efectua el pagament esmentat, un cop transcorreguts els terminis assenyalats com a períodes de pagament voluntari, s’iniciarà el període executiu, i els deutes seran exigits pel procediment de constrenyiment i comportaran els recàrrecs de constrenyiment, interessos de demora i, si s’escauen, les costes que es produeixin, d’acord amb el que preveu la normativa vigent. |
|
|