|
Objecte |
Sol·licitar la resolució d’una reclamació que no s’ha contestat, tot i haver estar presentada en temps i forma davant de la Gerència Territorial del Cadastre de Girona
|
|
Qui
ho pot efectuar |
Els titulars cadastrals interessats que van presentar la reclamació, o altres persones que tinguin autorització per actuar en nom d’una persona física o jurídica ) tot aportant la fotocòpia del DNI/NIF d’ambdues persones |
|
Com
es pot efectuar |
De manera presencial, a les oficines del Servei de Gestió Tributària i del Servei de Gestió Cadastral o els dies assenyalats a diversos municipis |
Per altres mitjans: correu postal adreçat a les oficines esmentades |
|
Terminis |
En qualsevol moment |
|
Documentació
necessària |
Fotocòpia DNI/NIF del sol·licitant |
Fotocòpia de la sol·licitud o recurs que es reitera |
Si voleu efectuar el tràmit per correu postal, podeu fer servir l’imprès de compareixença (
|
|