INFORMACIÓ AL CIUTADÀ
|
|
|
Canvi en la gestió de l’impost sobre l’increment del valor dels terrenys ( plusvàlua) |
|
|
|
Aquest canvi en el model de gestió implica que els subjectes passius de l’impost hauran de personar-se en qualsevol de les oficines del Servei situades a Santa Coloma de Farners, Blanes, Vidreres i Arbúcies |
En el Butlletí Oficial de la Província núm. 35 de data 20 de febrer de 2015 ha estat publicada la nova ordenança general de gestió, inspecció i recaptació dels ingressos de dret públic municipals, la gestió dels quals ha estat delegada al Consell Comarcal de la Selva per a l’any 2015.
En l’article 23 de l’ordenança citada s’estableix el règim d’autoliquidació assistida pel Servei de Gestió Tributària i Cadastral en l’impost sobre l’increment del valor dels terrenys de naturalesa urbana. Aquesta modificació afecta tots els municipis de la comarca que han delegat les competències de gestió tributària d’aquest impost en el Consell. Per tant, en quedarien exclosos els següents:
• Ajuntament de Santa Coloma de Farners
• Ajuntament de Caldes de Malavella
• Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu
• Ajuntament de Lloret de Mar
• Ajuntament de Tossa de Mar
• Ajuntament de Sant Julià del Llor i Bonmatí
• Ajuntament de Fogars de la Selva
Aquest canvi en el model de gestió implica que els subjectes passius de l’impost hauran de personar-se en qualsevol de les oficines del Servei situades a Santa Coloma de Farners, Blanes, Vidreres i Arbúcies,
Els terminis de presentació són els que ja regien i que estan establerts al text refós de la Llei d’hisendes locals, és a dir:
• Actes entre vius: 30 dies hàbils.
• Actes per causa de mort: 6 mesos prorrogables a 1 any a sol•licitud del subjecte passiu.
|
|
|
|